Vägledning för hur du lägger till personer i din kalender i Outlook 2010.
Starta Outlook 2010 och välj kalender längst ned i vänstra hörnet. Klicka på ikonen "Kalender-tillstånd".
Klicka på "Lägg till...".
Leta upp den eller de personer du önskar lägga till och markera dessa genom att trycka ner CTRL-tangenten när du klickar på personerna. Släpp därefter tangenten och klicka på "Lägg till" följt av "Ok".
Välj den tillståndsnivå som personerna ska ha och klicka "Ok".
Klicka på ikonen "Dela kalender".
Klicka på "Till..." för att lägga till den eller de personer som denna begäran gäller.
Leta upp den eller de personer du önskar lägga till och markera dessa genom att hålla ner CTRL-tangenten när du klickar på personerna. Släpp därefter CTRL-tangenten och klicka på "Lägg till" följt av "Ok".
Markera kryssningsfältet för att begära tillstånd eller ge tillstånd. Eventuellt kan bägge markeras.
Klicka på "Skicka".
Det kommer nu att komma upp en eller flera nya kalendrar ute på vänstra sidan som du kan se och eventuellt konfigurera tillstånd i.
Grattis - du kan nu använda kalenderfunktionen i Outlook 2010 tillsammans med Hosted Exchange.
Var hjälpen inte användbar?
Gå tillbaka till vägledningar
Kundservice
I behov av support?
Tjänster
Vad erbjuder vi?
Webmail
Kolla din mejl?
Kontakta oss
Ring: 040-600 87 00
Tjänster
CMS hemsida
Sökmotoroptimering (SEO)
Facebook
Fjärrsupport
Mailvägledningar
Skicka in dina ändringar
Om oss
Om Group Online
Allmänna villkor
Group Online
Metalbuen 66
DK-2750 Ballerup
Tel: 040-600 87 00
info@grouponline.se
Org.nr.: 29414815