Fjärrsupport

Har du kört fast? Låt oss hjälpa dig.

Hämta till Windows

Hämta till mac

Fjärrsupport

​Fjärrsupport innebär att du ger en av våra medarbetare från kundtjänst tillstånd att tillfälligt ta kontroll över din dator.

Det är en bra idé att använda fjärrsupport när vi ska hjälpa er med konfiguration av e-post eller lära er vårt CM-system (uppdateringsverktyget).

Frågor

Om du har några frågor om vår fjärrsupport, är du välkommen att kontakta oss på telefon 040-600 87 00 eller mejl till info@grouponline.se

Vägledning

  • ​Kontakta oss på telefon 040-600 87 00.
  • Tryck på en av ikonerna ovan för att ladda ner programmet som ger oss tillgång till din dator, tryck sedan på "Kör" (programmet DanaWeb_AB_-_Fjaerrsupport.exe hämtas). Observera: Om du till exempel. har Firefox installerat, måste du först trycka på "Spara".
  • När programmet "DanaWeb - Fjärrsupport" är startat ger du det ID samt Lösenord som du ser på din skärm till oss på DanaWeb.
  • Därefter kan kundtjänst styra din mus och se din skärm samt avhjälpa dig med ditt problem.

Group Online

Metalbuen 66

DK-2750 Ballerup

Org.nr.: 29414815